Excursia reprezintă o formă de activitate
extraşcolară care face posibil contactul nemijlocit cu lumea vie, oferind
prilejul elevilor de a efectua observaţii asupra obiectelor şi fenomenelor aşa
cum se prezintă ele în stare naturală.
Cu ajutorul excursiei se pot transmite noi
cunoştinţe, se pot fixa şi sistematiza cunoştinţele dobandite la lecţii,se
realizează aplicaţii practice, se pot verifica diferite cunoştinţe căpătate in
şcoală sau în alte excursii sau vizite.
Excursia şi drumeţia cultivă dorinţa de a
călători,de a cunoaşte, de a şti cat mai mult, de a caştiga prin propriile forţe
cunoştinţe noi, de a se supune unui program de lucru în care activitatea
intelectuală este împletită cu munca fizică.
Invatatorul
are în excursie numeroase posibilităţi de a traduce în viaţă sarcinile procesului
instructiv-educativ. Datorită faptului că este poate mai apropiat de elev decat
in şcoala, reuşeşte să-l cunoască mai bine în toate manifestările lui şi, ca
atare, să poată realiza mai fructuos sarcinile educaţiei morale.
Excursia
şi drumeţia mai contribuie intr-o largă măsură şi la educaţia estetică a elevilor, constituie un prilej de stimulare a
creaţiei artistice, de cunoaştere a artei populare etc.
O excursie temeinic organizată, cu o temă bine
stabilită, deschide elevului posibilităţi variate de observare şi cunoaştere; el capătă
deprinderi practice utile, care-i pot servi apoi şi în viaţă, fără să mai vorbim
de faptul că rămane cu puternice amintiri. pe care nu le uită aşa de uşor.
Obiective vizitate:
- fabrica de ciocolata Wawi din Odoreu
- castelul Karoly din Carei
- grădina zoologică din Oradea
In perioada 5-7iunie am vizitat o mica parte din frumusetile Moldovei.
Ziua I
|
A primit premiul Marul de aur, alaturi de Sucevita si Voronet - pentru picturile exterioare |
|
Mormantul lui Stefan cel Mare |
Ziua a II-a
- Chilia lui Daniil Sihastrul
- Casa memoriala Nicolae Labis de la Malini
- Casa memoriala Ion Creanga de la Humulesti
- Targu Neamt - cazare la Pensiunea "La Cetate"
Ziua a III-a
- Lacul Izvorul Muntelui (Bicaz)
-
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu